jaja we zijn er. - Reisverslagen van Mark Jochems - WaarBenJij.nu jaja we zijn er. - Reisverslagen van Mark Jochems - WaarBenJij.nu

jaja we zijn er.

Hallo allemaal ik ben gisterenavond aan gekomen in Canada.
Ik heb een goede vlucht gehad.
Toen ik ben aangekomen heb ik een rondleiding gehad en een praatje gemaakt met Arjan, Marleen en de kids.
vandaag ben ik om 4 uur mee gaan melken met jhon en arjan nouja eerst kijken hoe het allemaal werkte. Daarna heeft mike de buurjongen die op het bedrijf helpt mij uitgelegt hoe ik moet voeren. En vanmiddag hebbben we nog wat trekkers gewassen en tussen door even met henk gauw voetbal gekeken. en savonds weer mee gemolken het was een leuke en een super mooie eerste dag genieten hier. Alleen het heeft vandaag wel heel veel geregend maar dat was hard nodig.

groete Mark.

Recente Reisverslagen:

29 September 2014

week 11 en 12

15 September 2014

Week 10

07 September 2014

Week 9!

29 Augustus 2014

Veel landwerk gedaan van de week!

19 Augustus 2014

Hallo allemaal
Mark

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9901

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 31 December 2014

jaja we zijn er.

Landen bezocht: