Week 10 - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu Week 10 - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu

Week 10

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 September 2014 | Canada, Tillsonburg

Hallo allemaal, maandag heb ik de wachtruimte schoongespoten. Dinsdag ben ik met Tyler en Arjan naar de farmshow geweest dat was mooi en heel groot en wat een drukte! Woensdag met Arjan flink wat koeie opgekapt. Donderdag begonnen met de drijmekstal schoon te spuiten en dat heb ik vrijdag afgemaakt en smiddags nog wat cake gegeten voor mijn verjaardag al weer 19 jaar. Ik wil iedereen nog bedanken Voor de kaarten en felicitatie. Vandaag heb ik mijn verjaardag een beetje gevierd bij familie de bruijn was gezellig!!

  • 17 September 2014 - 12:22

    Aukje Van Dreumel (prinsentuin College):

    Hoi Mark,

    Wat vliegt de tijd voorbij zeg! Je hebt de langste tijd er daar al weer opzitten. Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je naast het werk ook leuke dingen doet! Mooie foto"s van Lake Erie. Hoop dat je ook veel leert, hoe is het met je Engels?

    Veel plezier nog!

    grt Aukje van Dreumel

  • 27 September 2014 - 19:20

    Leon Verpaalen:

    Haaa die mark!!

    Sjongejonge nog maar een weekje en dan zit het er al weer op voor jou. Hoe zeggen ze dat daar ook alweer? Oja, time flies when you're having fun! En dat kun je wel merken aan je verslagen haha! Zal wel weer even wennen worden terug in Nederland. We moeten toegeven we hebben je wel gemist hoor de afgelopen maanden ;). Enfin hopen dat we er gauw weer met zn allen een kunnen drinken!

    Tot snel!!

    Groetjes,

    Leon Verpaalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 09 Juli 2014
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 9905

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 31 December 2014

jaja we zijn er.

Landen bezocht: