Hallo allemaal - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Juli 2014 | Canada, Tillsonburg

Hee broer ja dat door zaaien is goed gelukt de opbrengst is veel beter dit jaar maar door het kwakkel weer van hier hebbe we eigenlijk al te lang gewacht met maaie en heeft de luzerne veel geleden gelukkig heeft het vandaag goed geregend. En ja zet ze er maar mooi bij de vaarze voor de kalveren keuring. Hee Adrion ja die jupkes zou ik wel een paar lussen haha. Er hebbe vant weekend nog geen koeien gekalft terwijl er 10 moeste kalven dus ik zeg tege Henk je moet er niet achter gaan staan dan denkt die dat die al gekalft heeft hee Adrion hij vond het wel een goeie grap. Gister avond hebbe ze een mooi feest gevierd want ze ware 12,5 jaar getrouwd en dat was gezellig, vandaag hebbe we de rotzooi opgeruimd en voor de rest stalwerk gedaan. Ohja en Arno de eerste windhammer is aan de melk en die geeft 45 liter this een beste.

Groetjes Mark

• 21 Juli 2014 - 17:47

Schoonfamilie:

Hee Mark, leuk dat je veel van je laat horen, we zijn blij te lezen dat je het goed maakt.
    Heb je al wel tijd gehad om je koffer uit te pakken haha!
    Hier is het erg warm tropisch weer , bij jou ook???
    Nog veel plezier en we volgen je op de site.

Vele groeten uit Effen!!!! ook van ollie!!