hallo allemaal - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu hallo allemaal - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu

hallo allemaal

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 Juli 2014 | Canada, Tillsonburg

bedankt voor de leuke reactie.
ik heb het hier goed naar me zien ik weet nou allemaal al een beetje hoe het werkt hier.
zondag en maandag heb ik gemaaid 120 hactaren, dinsdag middag hebben ze ingekuild en dat was de tweede snee. er is best veel afgekomen en we hebben er goei weer op gehad.
woensdag ochtend hebben we de kuil onder gedekt dus volle bak bande gooien met tyler. smiddags heb ik de feetroom schoongemaakt en de hooischuur waar ze zaterdag avond de party in geven.
savonds ben ik bij jhon en david de bruin op de bedrijven wiste kijken bij bijde bedrijven een mooie rondleiding gehad.
vandaag heb ik met de tyler de voorkant van de stallen schoongespoten dat was nodig. vant weekend moete er nog 10 koeien kalven, dus nog werk zat.
groeten mark.

• 18 Juli 2014 - 09:49

Opa Poppelaars:

Hoi Mark
    Alles goed daa?
    Wij hopen dat je daar een fijne werkgelegenheid en vakantie hebt. Laat nog maar vaak van je horen. Heel veel groeten opa en oma Poppelaars

• 18 Juli 2014 - 13:16

François Eva Siem En Wout:

Hoi Mark,

heb nu eindelijk(veel te laat, ties schandalig) je site gevonden(met dank aan jullie ma!!!). Dat gaat helemaal goed daar heb ik al gelezen, genoeg te doen, dus dan zijn jouw werkende handen meer dan welkom daar! Maar ze zullen ook wel voor een beetje vrije tijd voor jou inplannen(om een verslag te maken ofzo, das toch ook n hobby van jou:-) )

Ik moest deze week de catalogus in elkaar zetten voor de boerendag en heb er alleen Ronald en Arno ingezet, volgend jaar ga ik er van uit dat ik jouw naam ook mag noteren!!! Ze gaan met een Cricket en n Fidelity, ze snappen nu eindelijk dat ze voor de goeie stieren bij CRV moeten zijn(grapje dhr van Beek, kan je wel tegen eej:-) )

Allee, geniet ervan en blijf veel verhalen en foto's sturen, dat waarderen ze hier wel!!! Houdoe eej maotje!!!

• 18 Juli 2014 - 16:50

Johan,Mariom,Ingeborg,Larissa Poppelaars:

Hoi ,Mark, fijn dat het goed gaat met je en vakantie hebt. Zo te zien dan gaat het helemaal goed komen daar en je hebt gelukkig veel te doen daar dan is jouw hulp meer dan welkom daar en trouwens het zijn leuke foto,s die je hebt gemaakt het is wel wat anders dan hier in bij ons te stallen. Laat nog maar vaak je horen en wij volgen jouw reisverslagen wel. Heel veel groeten van Johan,Marion,Ingeborg,Larissa Poppelaars

• 18 Juli 2014 - 23:32

Frank De Meijer:

Hoi Mark,

Zo te lezen heb je het erg naar je zin. Je bent afgelopen week al flink aan het werk gezet, maar dat zal je wel goed bevallen zijn. Daar is alles wat grootschaliger, dus dat zal wel even wennen zijn als je terug komt lijkt me. Dit weekend kan je lekker gaan feesten, laat ze maar eens zien wat drinken is, of moet je de volgende morgen al weer vroeg melken? ;) De foto's en verslagen zijn leuk om te zien/lezen, we hopen dan ook nog vaak van je te horen. Geniet ervan! De groeten vanuit het tropische Nederland!

• 19 Juli 2014 - 10:08

EJ & SJ:

Hi Mark, goed om te lezen dat jij je daar niet verveelt!
    Hier is het "Canadees" warm, maar dat duurt waarschijnlijk niet lang meer....
    Veel plezier bij de party vanavond!
    Met zonnige groeten,

• 20 Juli 2014 - 20:53

Arno En Mariette:

Hallo broertje (haha),

Zo te zien heb je het goed naar je zin daar! Ik had het ook niet anders verwacht op zo'n mooi adres. Hier is het behoorlijk warm weer. We hebben de eerste hittegolf achter de rug. Je schrijft dat de tweede snee gras al weg is. Ik ben benieuwd of het gras zaad wat door de luzerne gezaaid is gelukt is. heb je nu ook meer opbrengst van een hectare door het door zaaien? Wij hebben thuis de vaarzen voor de boerendag in rijsbergen al een keer gewassen. We moeten nog wel flink oefenen deze weken. Het zijn mooie foto's die je daar gemaakt hebt. Gaat het je goed af met de Engelse taal :P? Met handen en voeten werk kom je een heel eind ej (haha).

Nog veel plezier daar en doe de groeten aan de familie en ook aan Tyler,

Groeten je grote broer !

• 20 Juli 2014 - 21:30

Fam V Beek:

Hoi Mark
    Mooie foto's en goed te horen dat daar ook gewerkt moet worden
    We misssen jou gezelligheid erg want het is hier snik heet en de jupkes wachten
    Van de week foto's maken van 4 koeien en jammer voor onze Francois geen nakomelingen van die goeie stieren hij moest toch weten dat die ook 9 maanden moeten wachten tot ze geboren zijn dus volgend jaar een witrik haha
    He wel veel verslagen schrijven he leuk om te lezen
    Gr Adrion