jaja ik ben er. - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu jaja ik ben er. - Reisverslag uit Tillsonburg, Canada van Mark Jochems - WaarBenJij.nu

jaja ik ben er.

Blijf op de hoogte en volg Mark

09 Juli 2014 | Canada, Tillsonburg

hallo allemaal.
Ik ben gisteravond aangekomen bij fam. kremers.
Heb eerst even kennis gemaakt met Arjan, Marleen en de kids, daarna heeft Arjan mij een rondleiding gegeven op het bedrijf. Vandaag ben ik om 4 uur mee gaan melke met jhon de melker en arjan. halverwege het melke kwam mike de buurjongen die werkt hier ook in de vakantie en die heeft mij het voeren uitgelegt. vanmiddag heb ik met mike nog wat trekkers gewassen en bij henk even voetbal wiste kijken en savonds weer gemolken. het heeft vandaag al wel veel geregend maar dat was hard nodig. het was een mooie eerste dag mee lekker veel werk.

groeten, Mark

• 09 Juli 2014 - 06:26

Ma:

Fijn, dat je goed bent aangekomen. De eerst dag goed gegaan, fijn voor je.
    Bij ons heeft het vandaag ook heel de dag geregend, alles weer mooi opgefrist.
    Vanavond ook voetbal kijken, zeker. Trek je oranje tenue maar aan.
    Mark een hele fijne tijd daar, en ik zie al weer uit naar je volgende verslag.
    Liefs ma

• 09 Juli 2014 - 10:52

Marcha:

lieve Mark,
    leuk om je eerste verslag te lezen en fijn dat we gisteren al skyp hebben uit geprobeerd en dat het goed werkt! Ik vind het fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt!
    liefs mars

• 09 Juli 2014 - 16:11

Fam. Kustermans:

Hey Mark,
    Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent, even tijd voor je site te bezoeken want het regent vandaag alweer. Hoplijk heb jij het mooie weer niet allemaal meegenomen naar Canada want de regen zijn we nu al beu.Lees wel dat je goed opgevangen bent daar want je hebt het er al goed naar je zin.
    Geniet van de fijne tijd daar en vergeet je oranje t-shirt vanavond niet want als ze winnen wordt het alleen nog maar leuker als Nederlander daar.
    Groetjes, van ons alle

• 09 Juli 2014 - 17:13

EJ & SJ:

Hi Mark, well done!
    Zo te lezen heb je daar een mooie start gemaakt!
    Enjoy de mooie tijd in Canada!
    Met oranje groeten,
    xxxxxxx
    EJ & SJ
    xxxxxxx

• 14 Juli 2014 - 22:42

Fam. De Meijer:

Hoi Mark,
    Vandaag ben je alweer een weekje weg.
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en een warme ontvangst bij fam. Kremers.
    Het oranje gevoel zijn we al een beetje kwijt nu, maar ze hebben toch gezorgd voor een mooie WK.
    Het weer hier voor de komende week ziet er ook zonnig uit.
    Hier is verder ook alles goed, je krijgt de groeten van ons allen.
    Tot je volgende verhaaltje, en een fijne leerzame stage verder.
    De groetjes....

• 16 Juli 2014 - 23:13

Fam. Van Beek:

Hoi Mark,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. Hopelijk gaat het allemaal goed. Vier uur beginnen 's ochtends is wel heel erg vroeg. Gelukkig doe je graag veel en hard werken. En volgens mij komt dat daar helemaal goed. Prachtige foto's. Ben jij ook mee aan het inkuilen met die grote tractor's?
    Hier is alles goed. Ook Joran en Veronique hebben nu (eindelijk) vakantie. En het is nu prachtig weer. Afgelopen vrijdagavond zijn we naar het trouwfeest van Michel Wildhagen geweest in die2 in RIjsbergen. Was een groot feest.
    Wij wensen je een leuke, leerzame en gezellige stage toe.

Heel veel groeten van ons allemaal.

• 17 Juli 2014 - 22:03

Schoonfamilie:

Hoi Mark,
    Wij zien en horen dat je het goed maakt, mooie foto's en je hebt werk genoeg daar zo te zien. Maar dat vind jij vast niet erg dat is iets wat je graag doet. Veel plezier van het weekend met het feest! Drink maar een lekker pilsje en geniet er van. Bij ons is alles oke, maar wel wat rustiger dan normaal haha, maar dat komt weer wel goed als je terug bent.
    Maak er een hele mooie tijd van, en houd ons op de hoogte van je avontuur.

Groetjes van ons allemaal.